
Egy B2B-s megoldás
A fogyasztói élmény növelése mindenkinek stratégiai fontosságú. Egy konkrét eseten keresztül szeretnék bemutatni.
A fogyasztói élmény növelése mindenkinek stratégiai fontosságú. Egy konkrét eseten keresztül szeretnék bemutatni.
Ismét megrendezte az Ügyfélélmény Konferenciáját a téma legelismertebb hazai tanácsadó cége, a Develor.
Az üzleti életben időről-időre különböző fogalmak, irányzatok válnak divatossá, mint a siker kulcsfontosságú alappillérei.
A sikeres üzletmenet két fontos eleme, hogy folyamatosan bővítsük megrendelőink körét és kiváló partnereket találjunk.
Ajándékként 2015-ös határidőnaplót terveztünk külföldi partnereinknek, mely több lett, mint nívós ajándék.
Bővebben...avagy pár év múlva nem is készül nyomtatott marketinganyag digitális tartalom nélkül!? Egyelőre ez még teoretikus felvetés.