Eddig csak álmodott róla?

BB-konyha-pop-up.jpg
Megrendelő

Budapest Bank Zrt.


www.budapestbank.hu
Kihívás

Szinte már közhely, hogy az ügyfelekkel való kommunikáció egyik alapszabálya a szegmentált adatbázisra történő üzenetküldés. A Budapest Bank azon kevesek közé tartozik, akikkel ezt a gyakorlatban is sikerül megvalósítanunk. Privát kölcsön kampányában a tömegesen kiküldött egyszerű DM levél mellett a prémium ügyfeleknek egy megjelenésében is feltűnőbb formát kellett találnunk.
Megoldás

A prémium kölcsön ajánlathoz az ügynökség megtervezte a kommunikációhoz illeszkedő kreatívot. A mi feladatunk az volt, hogy az ötletet a valóságban is működő papírmechanikaként megvalósítsuk. Végül sikerült olyan különleges DM-et készíteni, amelynek kinyitásakor egy térben megjelenő modern konyha látványa tárul elénk.
BB-konyha-pop-up-video-nyito.jpg
"A kreatív ügynökség rendkívül ötletes elgondolásának és a Prime Rate kreatív kivitelezésének köszönhetően egy olyan újabb emlékezetes megoldás született, mely merőben eltér a megszokott, egyszerű postai küldeményektől. A különleges levél hűen prezentálta Prémium Ajánlatunkat, és az ügyfelek tetszését is elnyerte."

Bai Renáta – CRM kampánymenedzser
Kérdezzen bátran!

Kérdezzen bátran!

Találkozzunk személyesen.
Kérjen árajánlatot!

Kérjen árajánlatot!

A részleteket egyeztetjük.
Érdeklik az újdonságok?

Érdeklik az újdonságok?

Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
© 2018 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva