Lifebook, ami csak az enyém
Megrendelő
dm Kft.

www.dm-drogeriemarkt.hu
Kihívás
Minden márkának az a legfőbb célja, hogy szerethető marketing eszközt adjon törzsvásárlói kezébe. A 2016-os Lifebook országos sikert aratott a dm vásárlói körében, gyorsan elfogyott az üzletekből, nehéz volt ezt a kedvező fogadtatást túlszárnyalni a 2017-es napló megalkotásánál. A belső tartalom optimalizálása nem volt túl nehéz, hiszen a dm vevőitől rengeteg visszajelzés érkezett.
Megoldás
A borító okozta a legtöbb fejtörést, hiszen a tavalyi cserélhető megoldást kellett egy még szerethetőbb konstrukcióra lecserélni. Az az ötlet született, hogy legyen minden fedőlap egyedi, más és más, ne legyen két egyforma. A sok ezer különböző, megismételhetetlen borítót Mosaic szoftver segítségével hoztuk létre az illusztrátor által rajzolt néhány kiindulási képből.
"A Lifebook tervezésénél elsődleges szempont volt, hogy személyessé tegyük az ajándékot, úgy gondoljuk, az átütő sikert ennek is köszönhetjük. Minden egyes darab borítója más-más grafikával készült, így egyedi és megismételhetetlen minden napló. Szeretjük olyan ajánlatokkal meglepni a törzsvásárlóinkat, amelyek egyedülállóak, csak a dm-ben elérhetőek, és egyedi színt visznek a hétköznapokba. Ezekkel a különleges ajándékokkal szeretnénk kifejezni a vásárlóknak, hogy valóban fontosak nekünk.”
Kanyó Roland – marketing és PR menedzser
Kanyó Roland – marketing és PR menedzser