Lifebook, ami csak az enyém

life-book-esettanulmany.jpg
Megrendelő

dm Kft.



www.dm-drogeriemarkt.hu
Kihívás

Minden márkának az a legfőbb célja, hogy szerethető marketing eszközt adjon törzsvásárlói kezébe. A 2016-os Lifebook országos sikert aratott a dm vásárlói körében, gyorsan elfogyott az üzletekből, nehéz volt ezt a kedvező fogadtatást túlszárnyalni a 2017-es napló megalkotásánál. A belső tartalom optimalizálása nem volt túl nehéz, hiszen a dm vevőitől rengeteg visszajelzés érkezett.
Megoldás

A borító okozta a legtöbb fejtörést, hiszen a tavalyi cserélhető megoldást kellett egy még szerethetőbb konstrukcióra lecserélni. Az az ötlet született, hogy legyen minden fedőlap egyedi, más és más, ne legyen két egyforma. A sok ezer különböző, megismételhetetlen borítót Mosaic szoftver segítségével hoztuk létre az illusztrátor által rajzolt néhány kiindulási képből.
dm-LB-esettanlm-video.jpg
"A Lifebook tervezésénél elsődleges szempont volt, hogy személyessé tegyük az ajándékot, úgy gondoljuk, az átütő sikert ennek is köszönhetjük. Minden egyes darab borítója más-más grafikával készült, így egyedi és megismételhetetlen minden napló. Szeretjük olyan ajánlatokkal meglepni a törzsvásárlóinkat, amelyek egyedülállóak, csak a dm-ben elérhetőek, és egyedi színt visznek a hétköznapokba. Ezekkel a különleges ajándékokkal szeretnénk kifejezni a vásárlóknak, hogy valóban fontosak nekünk.”

Kanyó Roland – marketing és PR menedzser
Kérdezzen bátran!

Kérdezzen bátran!

Találkozzunk személyesen.
Kérjen árajánlatot!

Kérjen árajánlatot!

A részleteket egyeztetjük.
Érdeklik az újdonságok?

Érdeklik az újdonságok?

Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
© 2018 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva