hirlevel-marc-elegedettseg.jpg
Ügyfél-elégedettségi felmérés 2017/1
– 2017. március 30.

Több mint 290-en válaszoltak ügyfél-elégedettségi kérdőívünkre. Fontos számunkra, hogy röviden tájékoztassuk Önöket ennek eredményéről, hiszen nem lehet más célunk, mint hogy igyekszünk a visszajelzésekben megfogalmazott területeken fejlődni.

Nagyon örülünk és büszkék vagyunk arra, hogy összességében közel 16%-kal nőtt az NPS-mutatónk a tavaly szeptemberi eredményhez képest, de azzal is tisztában vagyunk, hogy egy-egy ügyfél esetében hibáztunk, akiktől most jogosan gyengébb értékelést kaptunk.

A visszajelzések legfontosabb tanulsága, hogy (a növekvő volumenek ellenére is)  tovább kell rövidíteni a gyártási és árajánlat adási határidőket. Ennek az igénynek egyrészt a jelentős eszközberuházásokkal másrészt a folyamatok fejlesztésével próbálunk megfelelni.

Dr. Tomcsányi Péter



Kérdezzen bátran!

Kérdezzen bátran!

Találkozzunk személyesen.
Kérjen árajánlatot!

Kérjen árajánlatot!

A részleteket egyeztetjük.
Érdeklik az újdonságok?

Érdeklik az újdonságok?

Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
© 2018 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva