Figyelem és tartalom fúziója

fuze-tea-fej.jpg
Megrendelő

Coca-Cola HBC Hungary

CCHBC Magyarorszag logo


fuzetea.hu

Kihívás

Mindig izgalmas kérdés, hogy mit lehet még kezdeni azzal az egy másodperc figyelemmel, amit az áruházi vizuális zajban kaphat egy termékkínáló. Hogyan érhető el, hogy az eladáshely adottságait kihasználva, előnnyé fordítva egy másodperc helyett jóval több figyelmet szerezzünk.  A feladat ismét az volt számunkra, hogy a prémium helyszínekre kerülő fadobozos kínálókat a lehető leglátványosabb koronákkal öltöztessük fel.

Megoldás

Bármilyen lakkozás ma már nem számít újdonságnak. Ma már a csillogás is megszokott. Az új FuzeTea ízeket bemutató kínálópolc-koronákon ezért több megoldás ötvözete segíti a figyelemterelést. A famintás háttértől a gyümölcsökön át a termékfotóig minden elem textúralakkozást kapott a valósághű felületmegjelenítés érdekében. De nem álltunk meg itt, hanem különböző mértékben térbe is emeltük a fő motívumokat.

fuzi-tea-esettanulmany-videonyito.jpg

"Köszönjük a Prime Rate gyors és megszokottan magas minőségű munkáját. Ez a lakk- és kiemelés terv lett talán az eddigi leglátványosabb kínálópolc-koronánk. Köszönjük, hogy mindig számíthatunk a rugalmasságotokra és a lelkesedésetekre."

Harmati Tamás – Marketing Asset Manager

Kérdezzen bátran!

Kérdezzen bátran!

Találkozzunk személyesen.
Kérjen árajánlatot!

Kérjen árajánlatot!

A részleteket egyeztetjük.
Érdeklik az újdonságok?

Érdeklik az újdonságok?

Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
© 2018 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva