Harapj bele!


Partnerünk egyik kávézója olyan környezetben üzemel, ahol 3 konkurens márka hasonló egysége látótávolságban megtalálható. Korábban szendvicsemberrel szórólapoztak - hagyományos módon -, ami az utóbbi időben már nem volt eléggé hatékony. Ügyfelünk célja a nyomtatott szóróanyaggal a közvetlen forgalomnövekedés, és az új vendégek beterelése mellett a konkurens üzletek törzsközönségének átcsábítása volt.
Olyan színes-szagos "szórólapot" szerettünk volna megalkotni, amely azonnal felkelti a célközönség figyelmét, és elősegíti a hagyományos osztogatási technika elhagyását. Arra törekedtünk, hogy a vásárlók számára izgalmas és szokatlan szóróanyagot hozzunk létre, amely elfeledteti a közvetlen sales tevékenységet. A 3D UV lakk és a lézerstancolási technológia segítségével partnerünk étel-kínálatát élethű formában és méretben jelenítettük meg. Ezenfelül javaslatot tettünk a nyomtatott szóróanyag "tálalására" és a szórólapozási technikára is. Így értük el, hogy a vásárlók szívesen és szabadon válogassanak a nyomtatott sütemények között a baristának öltözött Costás munkatárs kosarából.
"Szimpla szórólapok helyett komplex folyamatot és valósághű termékmegjelenítést kaptunk. A megváltoztatott folyamatnak köszönhetően a szóróanyagokat visszavitték az üzletbe (ez további felhasználást tett lehetővé), ahelyett hogy eldobtak volna az utcán, illetve azonnal érzékelhető 5%-os forgalom növekedést is realizáltunk az érintett napokon a két üzletben."
Herjeczki Martin – Marketing Manager