hirlevel-nov-elegedettseg.jpg

Mi az ügyfél-elégedettség igazi fokmérője?

– 2016. november 25.
A Prime Rate is azon vállalatok közé tartozik, akik a magas szintű ügyfél-elégedettségben látják hosszú távú sikerességük zálogát.

Egy ügyfél igazán akkor elégedett, ha bátran ajánl bennünket barátainak, ismerőseinek. A „továbbajánlási hajlandóság” mérésére gyakran az NPS-mutatót (Netto Promoter Score) használják.

A Prime Rate 2016. szeptemberi felmérésében a B2B piacon működő vállalatok nemzetközi összehasonlító ragsorában előkelő helyet foglal el.

Célunk természetesen a folyamatos javulás, amely egyben kollégáink egyik legfontosabb teljesítményértékelési indikátora is.

Dr. Tomcsányi Péter
ügyvezető igazgató
Kérdezzen bátran!

Kérdezzen bátran!

Találkozzunk személyesen.
Kérjen árajánlatot!

Kérjen árajánlatot!

A részleteket egyeztetjük.
Érdeklik az újdonságok?

Érdeklik az újdonságok?

Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
© 2018 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva