A kertbarátok a világon mindenhol jól összetartó közösséget alkotnak, személyes kapcsolatokat ápolnak. A Sieberz számára mindig is fontos célkitűzés volt vevőkörének megtartása és új megrendelők akvirálása. A kertbarátok és szomszédok közötti gyakori tapasztalatcserére gondolva született meg az az ötlet, hogy a Sieberz meglévő ügyfelei szomszédjuknak is ajánlhatnák a céget.
megoldás
Ki kellett találni egy olyan – a Sieberzet ajánló – nyomtatott marketingeszközt, amit az ügyfél szomszédjának átadhat; figyelembe véve azonban, hogy a nyomtatott kommunikációra évente csak kétszer van lehetőség. A példányszám és egyéb jellemzők figyelembe vétele alapján, a megvalósításhoz digitális nyomtatást javasoltunk. A legelégedettebb vevők egy ajánlólevél kíséretében két katalógust kaptak, így az egyiket szomszédjuknak adhatták. Megrendelés esetén mindketten ajándékban részesültek.
ügyfélvélemény
„Nagy örömünkre, az idén ősszel a már meglévő törzsvevők mellett, sokkal több új ügyfelünk is igénybe vette szolgáltatásainkat. A Prime Rate marketingeseinek megoldása sikeres és célravezető volt. Köszönjük az ötletet és a megvalósítást. ”