icon-park_earth

Lifebook, ami csak az enyém

Lifebook, ami csak az enyém

Megrendelő

nyomdai ügyfeleink: DM

kihívás

Minden márkának az a legfőbb célja, hogy szerethető marketingeszközt adjon törzsvásárlói kezébe. A 2016-os Lifebook országos sikert aratott a dm vásárlói körében, gyorsan elfogyott az üzletekből, nehéz volt ezt a kedvező fogadtatást túlszárnyalni a 2017-es napló megalkotásánál. A belső tartalom optimalizálása nem volt túl nehéz, hiszen a dm vevőitől rengeteg visszajelzés érkezett.

megoldás

A borító okozta a legtöbb fejtörést, hiszen a tavalyi cserélhető megoldást kellett egy még szerethetőbb konstrukcióra lecserélni. Az az ötlet született, hogy legyen minden fedőlap egyedi, más és más, ne legyen két egyforma. A sok ezer különböző, megismételhetetlen borítót Mosaic szoftver segítségével hoztuk létre az illusztrátor által rajzolt néhány kiindulási képből. A gyártás ofszet nyomtatással valósult meg.

ügyfélvélemény

“A Lifebook tervezésénél elsődleges szempont volt, hogy személyessé tegyük az ajándékot, úgy gondoljuk, az átütő sikert ennek is köszönhetjük. Minden egyes darab borítója más-más grafikával készült, így egyedi és megismételhetetlen minden napló. Szeretjük olyan ajánlatokkal meglepni a törzsvásárlóinkat, amelyek egyedülállóak, csak a dm-ben elérhetőek, és egyedi színt visznek a hétköznapokba. Ezekkel a különleges ajándékokkal szeretnénk kifejezni a vásárlóknak, hogy valóban fontosak nekünk.”

Kanyó Roland – marketing és PR menedzser

Érdekli az ajánlatunk?

Kérjük, adja meg a nyomdai paramétereket és küldjük az árajánlatot.

Egyeztessünk telefonon?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és munkaidőben visszahívjuk, hogy közösen megbeszéljük a részleteket!

Ötletekre van szüksége?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és egy rövid egyeztetés után kreatív nyomdai megoldásokat javasolunk!