icon-park_earth

Lifebook, ami csak az enyém

Lifebook, ami csak az enyém

Megrendelő

nyomdai ügyfeleink: DM

kihívás

Minden márkának az a legfőbb célja, hogy szerethető marketing eszközt adjon törzsvásárlói kezébe. A 2016-os Lifebook országos sikert aratott a dm vásárlói körében, gyorsan elfogyott az üzletekből, nehéz volt ezt a kedvező fogadtatást túlszárnyalni a 2017-es napló megalkotásánál. A belső tartalom optimalizálása nem volt túl nehéz, hiszen a dm vevőitől rengeteg visszajelzés érkezett.

megoldás

A borító okozta a legtöbb fejtörést, hiszen a tavalyi cserélhető megoldást kellett egy még szerethetőbb konstrukcióra lecserélni. Az az ötlet született, hogy legyen minden fedőlap egyedi, más és más, ne legyen két egyforma. A sok ezer különböző, megismételhetetlen borítót Mosaic szoftver segítségével hoztuk létre az illusztrátor által rajzolt néhány kiindulási képből.

ügyfélvélemény

“A Lifebook tervezésénél elsődleges szempont volt, hogy személyessé tegyük az ajándékot, úgy gondoljuk, az átütő sikert ennek is köszönhetjük. Minden egyes darab borítója más-más grafikával készült, így egyedi és megismételhetetlen minden napló. Szeretjük olyan ajánlatokkal meglepni a törzsvásárlóinkat, amelyek egyedülállóak, csak a dm-ben elérhetőek, és egyedi színt visznek a hétköznapokba. Ezekkel a különleges ajándékokkal szeretnénk kifejezni a vásárlóknak, hogy valóban fontosak nekünk.”

Kanyó Roland – marketing és PR menedzser

Egyeztessünk telefonon?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és munkaidőben visszahívjuk, hogy közösen megbeszéljük a részleteket!

Ötletekre van szüksége?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és egy rövid egyeztetés után kreatív nyomdai megoldásokat javasolunk!

Érdekli az ajánlatunk?

Kérjük, adja meg a nyomdai paramétereket és küldjük az árajánlatot.

Várjon még!
Miben segíthetünk?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat és felvesszük Önnel a kapcsolatot, hátha mégis tudunk segíteni!