Korunk reklámanyag dömpingjében egyre nehezebb üzenetünket célba juttatni. Reklámanyagok esetében elengedhetetlen a kreatív, látványos megjelenés ahhoz, hogy a kiadvány ne kerüljön olvasatlanul a szemétbe. Az új BASF növényvédő szerek bemutatása – a Heaven reklámügynökség és a Prime Rate nyomda együttműködésének köszönhetően – igazán látványos lett, ráadásul ezt a formát a magas példányszám ellenére gazdaságos gyártási feltételekkel tudtuk kivitelezni.
megoldás
A reklámanyag utal a termékek lényegére: a védelemre. A négyoldalas, hosszúkás formájú prospektus belső oldalán egy, a védelmet szimbolizáló papírmechanikás napernyő nyílik ki. A grafika érzékelteti az időjárási szélsőségeket, káros környezeti hatásokat; a napernyő alatt pedig a termés megóvásához szükséges teendők olvashatóak. Papírmechanika tervezési tapasztalatainkkal segítettük a kreatív ötlet látványos megvalósítását.
ügyfélvélemény
„Az esernyős behúzással támogattuk a kitűzött eladási célok elérését mind az Opera New, mind pedig a Medax Top esetén. A partnerek visszajelzése a szóróanyaggal kapcsolatban nagyon pozitív volt.”
Vass Noémi – professional communication specialist