Az ügyfélmegtartás és ehhez a hatékony eszközök megtalálása mindig nagy kihívás. A Shell Hungary Zrt. Commercial Road Transport üzletága márkahűség-építés kapcsán kamionos ügyfelei számára egy új szolgáltatást vezetett be a piacra, amelyhez valami igazán „ütős” promóciót tervezett. A megrendelő kérése az volt, hogy a partnereknek osztogatható eszköz legyen jól használható, tetszetős, kreatív, és kagyló formájú.
megoldás
A feladat nehézsége abban állt, hogy miként lehet az új szolgáltatás részleteit egy kicsiny papíreszközön megjeleníteni. A Prime Rate kreatív grafikusa tervezett egy Shell-kagyló formájú 3D puzzle tolltartót, a papírba gravírozott QR-kóddal, amit beolvasva a Shell oldalára irányította a szolgáltatás iránt érdeklődőt. A promóciós termék tartós, fa hatású kartonból, lézervágással készült.
ügyfélvélemény
„A Prime Rate kreatív ötlete, a kagyló formájú tolltartó igen hatékony promóciós eszköznek bizonyult. Ügyfeleink rendezvényeinken kaphatták ajándékba, illetve megtalálhatták a Navigátorvilág szakmai magazinba behúzva. A legátütőbb sikert mégis a Hajdúszoboszlón megrendezett kamionos fesztiválon aratta, ahol a résztvevők gyerekei színező versenyen dekorálhatták ki a Shell kagylót.”