Hibridkommunikáció: AR és VR

Valóság vagy varázslat?

Hibridkommunikáció: AR és VR

Valóság vagy varázslat?

Augmented reality – Mi is ez pontosan?

Augmented reality - videó

Nem kell más, mint egy mobil vagy tablet, annak kamerája és nem utolsó sorban egy kis fantázia. A kiterjesztett valóság, a valós térre helyez rá egy, a számítógép által generált réteget.

Csak a fantázia szab határt annak, hogy mire használjuk a nyomtatott marketinganyagok, és mobil-eszközök összekapcsolásában rejlő végtelen számú lehetőséget.

Az AR segítségével sokkal több információt juttathat el a fogyasztóhoz.

VR-szemüveg – egy másik dimenzió

A virtuális térben szinte bármilyen helyszínre odavarázsolhatja partnereit, pl. egy rangos sporteseményre, vagy múzeumlátogatásra. Végfelhasználóknak megmutathatja a megnyerhető utazás helyszíneit, de akár a viszonteladókat is elviheti egy virtuális gyárlátogatásra.
Üzenetét mindenki érteni fogja, nézze meg a videóban milyen egyszerű!

A papír VR-szemüveg működése
Egy QR kód segítségével okostelefonjával olvassa be az online tartalmat. A megjelenő oldalt váltsa VR nézetre, tegye be a készüléket a papír VR-szemüvegbe, és már kezdődhet is a virtuális élmény. 
A szemüveget DM küldeményként is eljuttathatja ügyfeleihez és partnereihez.

hibridkommunikáció - VR szemüveg
Play Video about hibridkommunikáció - VR szemüveg