Azon gondolkodsz, milyen reklámkellékkel válthatnád ki nem túl hatékony szórólapjaidat? Nehéz kérdés, hiszen egy szórólapon megjeleníthetsz magyarázó grafikát, felhalmozhatsz rengeteg hasznos információt, a hajtásoknak köszönhetően mégis elég apró marad, hogy az érdeklődő magával vihesse. Milyen marketingeszközre cseréld le, ami hasonló tulajdonságokkal bír? A Prime Rate marketingcsapatának tippje: Ne mondj le a szórólapról! Ahhoz hogy visszaszerezzük az ügyfelek figyelmét, és ne csak krumplihámozásra használják a szórólapunkat, érdemes a formavilágot újragondolni. Vess be izgalmas stancolt formát, ami kézzelfogható közelségbe hozza a termékedet ügyfeleid számára.
Az alábbi hegyvonulatot formázó szórólapot is ezzel a céllal alkottuk meg. Használd a szemet gyönyörködtető havas téli tájat grafikaként, és jelenítsd meg például a kedvelt olasz Dolomitok közismert sípályáinak színeit és hosszát. A szórólap belső oldalát használhatod a megszokott módon az utasbiztosítási csomagok, síoktatás vagy a sírégiók bemutatásához. Vagy használj zöldellő erdővel borított, napsütéses hegyeket grafikaként, a sípályákat pedig cseréld le mountainbike- vagy túraútvonalakra. Máris használhatod a hegyek belső oldalát túrafelszerelés, szállásajánlatok vagy helyi turisztikai programok promotálására. A különleges stancolásnak köszönhetően a kihelyezett brosúrák ki fognak tűnni a többi közül, mindenki érte nyúl majd. A figyelemfelkeltő forma, és a külső felületen megjelenő hasznos tartalom garantálja, hogy a szóróanyagodat hosszasan megőrizzék ügyfeleid. A lehetőségek száma végtelen, hagyd szárnyalni a fantáziádat!