icon-park_earth

40 évet vártunk erre a kampány-ra…

40 évet vártunk erre a kampányra…

Megrendelő

nyomdai ügyfeleink: Masterplast

kihívás

Több mint 40 év után végre kijutott a magyar labdarúgó válogatott a 2016-os foci EB-re. Itt volt a remek alkalom, hogy csináljunk egy kampányt erre a rendkívül nagy figyelemmel kísért eseményre. A Masterplast célközönsége igazi focirajongókból áll, de hogyan lehet bevinni a focit a munkahelyre?

megoldás

Egyszerre kellett felületet biztosítani az eredmények követésére és megmutatni a legizgalmasabb pillanatokat. Végül egy hibridkommunikációs konstrukciót dolgoztunk ki. Egy meccsnaptár plakáton öntapadós zászlókkal lehetett követni az eredményeket, és egy mobilalkalmazással a meccsek összefoglalója is megtekinthető volt.

ügyfélvélemény

„Mindössze 500 plakát több mint 1500 látogatót hozott az aloldalra, de ami a legfontosabb, egy hónapon keresztül osztoztunk ügyfeleinkkel ebben a remek élményben”.

Nagy Richárd – nemzetközi marketing és PR vezető

Érdekli az ajánlatunk?

Kérjük, adja meg a nyomdai paramétereket és küldjük az árajánlatot.

Egyeztessünk telefonon?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és munkaidőben visszahívjuk, hogy közösen megbeszéljük a részleteket!

Ötletekre van szüksége?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és egy rövid egyeztetés után kreatív nyomdai megoldásokat javasolunk!

Várjon még!
Miben segíthetünk?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat és felvesszük Önnel a kapcsolatot, hátha mégis tudunk segíteni!