icon-park_earth

40 évet vártunk erre a kampány-ra…

40 évet vártunk erre a kampányra…

Megrendelő

nyomdai ügyfeleink: Masterplast

kihívás

Több mint 40 év után végre kijutott a magyar labdarúgó válogatott a 2016-os foci EB-re. Itt volt a remek alkalom, hogy csináljunk egy kampányt erre a rendkívül nagy figyelemmel kísért eseményre. A Masterplast célközönsége igazi focirajongókból áll, de hogyan lehet bevinni a focit a munkahelyre?

megoldás

Egyszerre kellett felületet biztosítani az eredmények követésére és megmutatni a legizgalmasabb pillanatokat. Végül egy hibridkommunikációs konstrukciót dolgoztunk ki. Egy meccsnaptár plakáton öntapadós zászlókkal lehetett követni az eredményeket, és egy mobilalkalmazással a meccsek összefoglalója is megtekinthető volt.

ügyfélvélemény

„Mindössze 500 plakát több mint 1500 látogatót hozott az aloldalra, de ami a legfontosabb, egy hónapon keresztül osztoztunk ügyfeleinkkel ebben a remek élményben”.

Nagy Richárd – nemzetközi marketing és PR vezető

Egyeztessünk telefonon?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és munkaidőben visszahívjuk, hogy közösen megbeszéljük a részleteket!

Ötletekre van szüksége?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és egy rövid egyeztetés után kreatív nyomdai megoldásokat javasolunk!

Érdekli az ajánlatunk?

Kérjük, adja meg a nyomdai paramétereket és küldjük az árajánlatot.

Várjon még!
Miben segíthetünk?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat és felvesszük Önnel a kapcsolatot, hátha mégis tudunk segíteni!