A Wolters Kluwer kiadó legrangosabb, évente megszervezett rendezvénye a Jogi Konferencia. A cég életében rendkívüli jelentőséggel bír, hogy ezen a szakma minden tagja képviseltesse magát. Olyan meghívóra van tehát szükség, ami a sokféle terület számára egyaránt vonzóvá teszi az eseményt, a címzettek érzékelik a konferencia súlyát és elfogadják a meghívást.
megoldás
Az idén a különböző szegmensek felé különböző módon, de az egységes arculatot megtartva szerették volna az eseményt kommunikálni, így a szegmentált marketing jelentette az ideális megoldást. Az egyszerű postai meghívó helyett három fajta figyelemfelkeltő, a releváns üzenetet hangsúlyozó, kreatív konstrukció készült. A három csoport más-más témát fókuszba állító üzenetet kapott, melyeket aztán a konferencián átadott mappa foglalt össze.
ügyfélvélemény
„Az éves Wolters Kluwer konferencia megszervezése mindig nagy terhet ró ránk, és különösen fontos számunkra, hogy minél több terület szakmai képviselője elfogadja meghívásunkat. A szegmentált adatbázisra történt meghívóküldés, és annak kreatív megvalósítása jó ötletnek bizonyult, nagyon tetszett minden résztvevőnek.”