hirlevel-maj-Lojalitas.jpg

Lojalitásmérés = NPS

– 2016. május 15.
Az üzleti életben időről-időre különböző fogalmak, irányzatok válnak divatossá, mint a siker kulcsfontosságú alappillérei.

Gondoljunk csak a lean menedzsmentre; az outsour-cingre vagy az online csatornák előretörésére. Az elmúlt időszakban egyre többször térünk vissza a gyökerekhez, miszerint mindennek az alfája és omegája a magas vevői elégedettség és lojalitás, amit ma egy kicsit leporolva, customer experience szemléletbe ágyazva magyarázunk. Aktuális kutatási eredményekért, esettanulmányokért, ingyenes konzultációért és szakmai segítségért forduljon bizalommal a téma magyarországi szakértőjéhez, a Develor Zrt.-hez (mi is velük dolgozunk)!

Az „ügyfélélmény” mint szemlélet leegyszerűsítve annak a felismerése, hogy a vevői elégedettség és lojalitás kialakulásában az alapszolgáltatás (termék) objektív jellemzőin túl, az ügyfélkapcsolatok szubjektív elemei is óriási szerepet játszanak. Fontos azt is látni, hogy csak azon ügyfelek igazán lojálisak cégünkhöz, akik tiszta szívből ajánlanak bennünket, ennek mérésére az NPS-mutató (netto promoter score) kiválóan alkalmas.


Dr. Tomcsányi Péter
ügyvezető igazgató, Primer Rate Kft.
Kérdezzen bátran!

Kérdezzen bátran!

Találkozzunk személyesen.
Kérjen árajánlatot!

Kérjen árajánlatot!

A részleteket egyeztetjük.
Érdeklik az újdonságok?

Érdeklik az újdonságok?

Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
© 2018 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva