hirlevel-nov-BB.jpg

A „Kémcsöves” DM ötlete

– 2016. november 25.
A Budapest Bank üzleti eredményessége és ügyfelei elégedettsége érdekében minden kampányában törekszik a személyre szabott, releváns kommunikációra, igyekszik mindezt figyelemfelkeltő eszközökkel, kreatív megoldásokkal, szegmentálással egyre hatékonyabbá tenni. A kampányok tervezése során nagy segítséget nyújt a Prime Rate Kft. ötletelésben és kivitelezésben egyaránt.

A közelmúltban hasonló kampányt valósítottunk meg, egy rendhagyó, nem szokványos DM-levél formájában kerestük meg partnereinket.

A „Kémcsöves” DM ötlete

Új Elixír számlacsomagunk kapcsán egy összefoglaló tájékoztatót küldtünk célzottan a gyógyszertárak, valamint az orvosi és egészségügyi magánvállalkozások részére. A tevékenysége alapján nyilvános adatbázisból leszűrt célcsoportnak, akik egyébként is nagy mennyiségű reklámanyagot kapnak, mindenképpen olyan nyomtatott anyagot szerettünk volna küldeni, amire felfigyelnek, amit kinyitnak, elolvasnak. Így született meg a „kémcsöves DM” ötlete, amelynek egyedisége abban rejlett, hogy igazi kémcsőbe csomagoltuk az ajánlatot tartalmazó levelet. A célcsoport tevékenységéhez illeszkedő kémcső nem rendeltetésszerű felhasználása elérte célját, felkeltette az érdeklődést.

Az első visszajelzések alapján a küldemény nagy tetszést aratott a partnerek körében, természetesen az eredményességet bizonyító pontos adatok néhány hónap múlva állnak majd rendelkezésünkre.


Kérdezzen bátran!

Kérdezzen bátran!

Találkozzunk személyesen.
Kérjen árajánlatot!

Kérjen árajánlatot!

A részleteket egyeztetjük.
Érdeklik az újdonságok?

Érdeklik az újdonságok?

Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
© 2018 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva