40 évet vártunk erre a kampányra…

Masterplast-plakat_aktiv.jpg
Megrendelő

Masterplast Nyrt.



www.masterplast.hu
Kihívás

Több mint 40 év után végre kijutott a magyar labdarúgó válogatott a 2016-os foci EB-re. Itt volt a remek alkalom, hogy csináljunk egy kampányt erre a rendkívül nagy figyelemmel kísért eseményre. A Masterplast célközönsége igazi focirajongókból áll, de hogyan lehet bevinni a focit a munkahelyre?
Megoldás

Egyszerre kellett felületet biztosítani az eredmények követésére és megmutatni a legizgalmasabb pillanatokat. Végül egy hibridkommunikációs konstrukciót dolgoztunk ki. Egy meccsnaptár plakáton öntapadós zászlókkal lehetett követni az eredményeket, és egy mobilalkalmazással a meccsek összefoglalója is megtekinthető volt.
masterplast-video_nyito.jpg

„Mindössze 500 plakát több mint 1500 látogatót hozott az aloldalra, de ami a legfontosabb, egy hónapon keresztül osztoztunk ügyfeleinkkel ebben a remek élményben”.

Nagy Richárd
– nemzetközi marketing és PR vezető

Kérdezzen bátran!

Kérdezzen bátran!

Találkozzunk személyesen.
Kérjen árajánlatot!

Kérjen árajánlatot!

A részleteket egyeztetjük.
Érdeklik az újdonságok?

Érdeklik az újdonságok?

Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
© 2021 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva