Esettanulmányok

Gyerekkorunk társasjátéka

Gyerekkorunk társasjátéka

A Dunakeszi Önkormányzatnak köszönhetően játékos formában ismerhetik meg a gyerekek a város hagyományait és nevezetességeit.

Bővebben

Harapj bele!

Harapj bele!

Végre egy nyálcsorgatóan élethű "szórólap", mely azonnal elcsábítja a konkurencia vásárlóit.

Bővebben

Figyelem és tartalom fúziója

Figyelem és tartalom fúziója

Mondjuuuk legyenek friss ízek a reklámeszközön és, ha lehet legyen még látványosabb... Kihívás elfogadva!

Bővebben

Vidám, személyes, szerethető

Vidám, személyes, szerethető

Milyen eszközzel tudta az irodatípust váltó Erste Bank megkönnyíteni dolgozói számára a dedikált munkaállomások megszűnését.

Bővebben

Nem csak borkedvelőknek

Nem csak borkedvelőknek

Mit tesz egy frappáns (újra)csomagolás, avagy még egy jól kitalált termék is sikerrel megújítható.

Bővebben

150 év mérföldkövei

150 év mérföldkövei

A Fővárosi Vízművek jubileumi rendezvényén egy ünnepi köntösbe öltöztetett katalógussal kedveskedett vendégeinek

Bővebben

© 2021 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva