Esettanulmányok

Arculatváltás, új eszközök

Az arculatváltás kapcsán az értékesítő kollégák számára szükség volt egy hatékony értékesítést támogató eszközre.

Bővebben

Harmonikakönyv

Megbízónk egy olyan keménytáblás leporellókönyv elkészítését kérte tőlünk, melynél a belív 2 részből áll.

Bővebben

Hol terem a barátság?

Több mint tízezer könyv között kell egy-egy könyvet úgy megjelentetni, hogy tartalmán túl külalakjával is felhívja magára a figyelmet.

Bővebben

Mitől „szexi” egy szerszámkatalógus?

Hogyan lehet a szakik és kereskedők érdeklődését úgy fenntartani, hogy rendszeresen elővegyék a kiadványt?

Bővebben

A vízcseppek életre kelnek

A forma és a tartalom összhangja nemcsak egyszerűen egy esztétikai élmény, hanem a hatékonyságot is szolgálja

Bővebben

Lifebook, ami csak az enyém

Minden márkának az a legfőbb célja, hogy szerethető marketing eszközt adjon törzsvásárlói kezébe.

Bővebben

© 2018 Prime Rate Kft. Minden jog fenntartva